duminică, 28 februarie 2010

Inainte sa cant, caut in interiorul meu legatura cu Divinul si ma rog sa ajunga in sufletele celor ce ma asculta, mesajul de iubire pe care il transmit atunci cand interpretez melodii romantice.

De cele mai multe ori, surprind cate o privire incarcata de sentimentul iubirii aprins in interior, iubire impartasita de partenerul de dans.

Aceea privire imi arata ca dorinta mi s-a indeplinit si am reusit prin harul pe care l-am primit de la Tatal meu, sa deschid inima acelei persoane spre frumusetile divine.

E cea mai mare multumire a mea.

Uneori mi se spune ca am cantat frumos sau ca am talent.Ma bucura aprecierile deoarece ele arata ca multele ore de munca au efect.

Cel mai mult ma bucur atunci cand vad acea privire de care va povesteam inainte. Privirea unei persoane in care iubirea clocoteste si aprinde o luminita inconfundabila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate