duminică, 27 martie 2011

In luna care tocmai se incheie, am implinit 7 ani de cand am cunoscut-o pe Sanda, sotia mea si pe copiii ei, Iulia si Lorin.
Imi amintesc cum a inceput povestea noastra de iubire.
Diferenta de 12 ani intre varstele noastre ne-a facut pe amandoi sa fim rezervati, cu toate ca ne-am indragostit unul de celalat foarte repede. Eu credeam ca fiind mai tanar ea nu se va uita la mine. Ea credea ca fiind mai mare si avand 2 copii eu nu ma voi uita la ea. Cu toate acestea, iubirea dintre noi a fost atat de puternica de la inceput incat nu am reusit sa ne opunem nici unul.
Ea s-a indragostit de sufletul meu sensibil si tandru. Eu m-am indragostit de sufletul ei, plin de Dumnezeu si de credinta in El. Au trecut 7 ani si suntem mai indragostiti unul de celalat decat am fost acum 7 ani.
Copiii ei au devenit si copiii mei spre stupoarea celor din jurul nostru care cand aud ca am o fiica, Iulia ce va implini 23 de ani, un fiu, Lorin ce va implini 21 de ani, o nora, Elena ce a implinit 21 de ani si un nepotel sau o nepotica Dariu sau Daria ce se va naste anul acesta in toamna, sunt mai mult decat surprinsi.
E adevarat ca la aproape 34 de ani e destul de greu sa iti imaginezi ca vei fi bunic!!!!!!
Dumnezeu asa a vrut. Sanda a pierdut sarcina cu copilul nostru acum 7 ani, la 2 luni jumate de sarcina. Medicul ne-a recomandat sa nu mai incercam datorita antecedentelor Sandei. Acum, Dumnezeu ne trimite un cadou extraordinar. Copilul fiului nostru.
Sentimentele sunt foarte intense. E ca si cand ar fi copilul nostru, al intregii familii. Suntem o familie frumoasa, puternica si omogena.
E incantator sentimentul de bunic. Parinte sunt de 7 ani si pot spune ca nu e usor, dar nici greu. Iubirea neconditionata e cheia. Copiii mei sunt toti 3 ( cu nora mea cu tot) frumosi, destepi si deosebiti.
Multumesc bunului Dumnezeu ca mi-a dat familia aceasta, care m-a facut sa "cresc" si sa decopar ca a fi sot, tata si bunic, sunt fericiri deosebite care merita traite si experimentate.
M-am straduit sa fiu la inaltimea atributiilor necesare pentru asa o " caruta" cum ii spune Sanda. Nu stiu cat am reusit, dar stiu ca ei, toti m-au implinit foarte mult si m-au facut sa imi doresc sa fiu mai bun, mai puternic si mai iubitor pentru a putea sa ii ocrotesc si sa le ofer o viata mai buna.
Pentru Sanda, iubirea mea de peste timp, pentru copiii mei si pentru copilul ce va veni, postez acesta melodie cu titlu sugestiv " Forever Love".



Robert Anghel - Forever Love - http://robertanghel.blogspot.com/

Asculta mai multe audio diverse

3 comentarii:

  1. Meriti sa fii apreciat. Stiu cat de mult te-ai zbatut si te zbati ca sa urci pe treptele succesului. Faci multe sacrificii pentru familia ta frumoasa, iar din ce ai scris imi dau seama ca te simti in sfarsit cu adevarat implinit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Robert ,m-ai facut sa imi aduc aminte si de lucrurile bune din vietile noastre.Si cand am mai ascultat si Forever Love am inchis ochii si stii ce am vazut?Sala de balet,noi toti,tu cantand melodia asta....si am plans....``Muzica ,dragostea mea``.Ma bucur ca tu ai reusit sa realizezi cat esti de implinit.Eu inca sufar....clipele acelea....nu vor mai fii.
    DAr Forever Love Da! Fiti fericiti,asa cum meritati.VA pup.
    Roxana

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Robert,
    Ma bucur din suflet de acest superb text in stilul unei dari de seama... ce l-ai creat din toata substanta sufletului tau, si ma reconforteaza din cale afara de mult felul in care tu te-ai asimilat familiei, ai agreat si ai putut sa influentezi soarta copiilor Sandei care au devenit in apriorit copii tai implicit !
    De unde si avantajul de a fi Bunic la cei 34 de ani ai tai
    Totul este ok, din moment ce ai trecut de 33... ;))

    Ma bucur enorm de mult si va doresc numai fericire si "Forever Love"!!!
    Cu drag si prietenie Grig din Paris !
    PS
    Regret pierderea sarcinii lui Sanda, si sa fim increzatori in viitor !

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate